Bsi

16 مرداد 1399

مشخصات لایسنس هوش تجاری Tableau تبلو

ابزار هوش تجاری Tableau یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای هوش تجاری  برای تصویر سازی داده هاست و این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا به راحتی داده های خود را آنالیز و تجزیه و تحلیل نمایند.
با توجه به اینکه این نرم افزار قابلیت اتصال به اکثز پایگاه داده های مطرح دنیا را دارد، مورد استقبال بسیاری از شرکت ها ی بزرگ نظیر  Cisco، Tesco، Target، Nike، Bank Of America ،Amazon  و … اشاره کرد.
از اساسی ترین ویژگی های نرم افزار Tableau  می توان به قابلیت اتصال به نرم افزارهای داده کاوی همچون  R اشاره کرد که برترین نرم افزار داده کاوی و تجزیه تحلیل داده ها به شمار می آید.

هوش تجاری BI
Business Intelligence

لایسنس تبلو Tableau  در دو حالت سالانه و  نامحدود زمانی ارائه  می گردد.

  • در حالت سالانه، لایسنس به مدت یکسال نصب خواهد شد و پس از پایان زمان یک سال باید آن را تمدید کرد اما در حالت نامحدود زمانی، نرم افزار نصب شده منقضی نخواهد شد.
  • حالت نامحدود زمانی ویژه بیشتر برای سازمان ها /شرکت هایی است که با امکانات و قابلیت های Tableau   آشنا هستند و می دانند تبلو نیاز آنها را برطرف می کند. اما برخی از مجموعه ها اطلاعات کافی در زمینه هوش تجاری و یا انتخاب ابزار مناسب هوش تجاری ندارند لذا می توانند با هزینه کمتر لایسنس یکساله را خریداری کرده و پس از تست و آزمایش، نسبت به خریداری نسخه نامحدود زمانی اقدام نمایند. این یک حقیقت است همه کاربران یکساله، پس از اتمام مدت یکسال، از لایسنس تبلو نامحدود استفاده خواهند کرد.

لایسنس تبلو سرور در دو نوع   UserBase , CoreBase ارائه می گردد:

  • در حالت UserBase شما بر اساس سطوح کاربری خود، لایسنس خریداری خواهید کرد و به هریک از سطوح یک نام کاربری و رمز عبور خواهید داد.
  • درحالت دوم CoreBase شما نامحدود کاربر  خواهید ساخت اما متناسب با تعداد هسته یا کورهای سرور خود لایسنس تهیه خواهید کرد.

توجه:  در این مدل می توانید داشبوردهای خود را بدون نیاز به لاگین کردن در اختیار مخاطبین خود قرار دهید که اصطلاحا به آن Guest  می گویند.

خدمات هوش تجاری و هوشمندسازی کسب و کار:

– مشاوره، طراحی، استقرار و پیاده سازی سیستم هوش تجاری

– ارائه لایسنس نرم افزارهای Tableau Desktop – Tableau Server – Tableau Prep

– ارائه لایسنس دیتابیس MemSQL

– برگزاری دوره های آموزش هوشمندسازی کسب و کار و هوش تجاری

– جلسات عارضه یابی کسب و کار بر پایه هوش تجاری

– ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه کسب و کار هوشمند

مولفه های هوش تجاری
مولفه های هوش تجاری

کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری BsiCenter

مشاور ارشد کسب و کار و مربی هوشمندسازی تجاری

ابوطالب حبیبی ماچیانی

09124047438

info@BsiCenter.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =