23 آبان 1399

کارگاه آموزشی توسعه کسب و کار اینترنتی

ابوطالب حبیبی ماچیانی
Aboutaleb Habibi Machiyani
ابوطالب حبیبی ماچیانی Aboutaleb Habibi Machiyani
برگزاری دوره های هوشمندسازی کسب و کار
اینستامارکتینک برای کارافرینان

با توجه به بحران بهداشتی به واسطه ویروس کرونا و مسایل اقتصادی، در راستای تغییر شکل بازار، کارگاه آموزشی برای راه اندازی کسب و کارها بر پایه اینترنت، راه اندازی کمپین های بازاریابی و آموزش اینستاگرام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دوره ابوطالب حبیبی ماچیانی موسس کلینیک کسب و کار و مربی هوشمندسازی تجاری حضور داشتند و با یکایک صاحبان کسب وکار مشاوره و گفتگو کردند.

استفاده از فضای اینترنت و اینستاگرام به عنوان شعبه جدیدی از کسب و کار با کاهش هزینه های ثابت و بازاریابی می تواند راهکار مناسب و بهبود یافته ای برای افزایش سودآوری و پایداری مالی باشد و این مهم با حاضرین در کارگاه آموزشی آموزش داده شد.

روند تغییر شکل بازار از سنتی به مدرن و دنیای اینترنت ، مراجعه خریدار همانند قبل به سمت فروشنده نخواهد بود و صاحبان کسب و کار باید توانایی بازاریابی و فروش را پرورش دهند و در این امر توانمند شوند تا بتوانند بفروشند. 

در این دوره تغییر نگرش مدیران و صاحبان کسب و کار ، آشنایی با مفاهیم اساسی مدیریت کسب و کار، کمپین بازاریابی ، چگونگی جذب مشتری و بررسی نقاط قوت و ضعف، تهدید و فرصت بحث و آموزش داده شد.

با ارایه آموزش های اساسی و حیاتی و حمایت از کسب و کارهای کوچک می شود به تولید ملی و جهش آن کمک شایانی کرد.

دوره های آموزشی توسعه کسب و کار بر پایه اینترنت نظیر اینستاگرام و دوره های اینستامارکتینگ در سازمان های مختلف برای کارآفرینان و شروع کنندگان کسب و کار

راهی مطمئن برای سودآوری و پایداری مالی است.

ابوطالب حبیبی ماچیانی

موسس کلینیک و مربی هوشمندسازی تجاری

Aboutaleb Habibi Machiyani

کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری
کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یازده =