نظرسنجی

08 اسفند 1401

مروری بر استراتژی های بازاریابی حوزه سلامت یا بازاریابی درمانی – بخش هشتم– نظرسنجی

استراتژی بازاریابی حوزه سلامت – بخش هشتم

 

از متقاضیان مراقبت های بهداشتی، پزشکی و درمانی نظرسنجی کنید.

 

نظرسنجی
از متقاضیان مراقبت های بهداشتی، پزشکی و درمانی نظرسنجی کنید.

متقاضیان می خواهند بدانند که دیگران نیز نظیر آنها قبل از ویزیت شان، تجربه خوبی داشته اند. بررسی های آنلاین همچنان برای بیماران بالقوه و فعلی اعتبار پیدا می کند. مطاعات علمی نشان می دهد 86 درصد از 1124 متقاضی مستقر در ایالات متحده، به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند و معتقدند که آنها منبع قابل اعتمادی برای انتخاب یک پزشک جدید هستند.

به طور معمول، متقاضیان و مصرف کنندگان مراقبت های بهبودی تنها زمانی نظرات خود را ارائه می دهند که انگیزه انجام این کار را داشته باشند (به عنوان مثال، اگر تجربه ای بالاتر از متوسط یا بسیار ضعیف داشته باشند). درغیراینصورت تا زمانی که از آنان درخواست بررسی نمایید، فرصت های ارائه بازخورد مثبت مصرف کنندگان را از دست می دهید.

با گنجاندن پلتفرم‌های بررسی خودکار و سازگار با قانون بیمه سلامت ایالات متحده

 The U.S. Health Insurance Portability and Accountability Act : HIPAA

در استراتژی بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی، انگشت خود را روی نبض بازخورد مصرف‌کننده و متقاضیان سلامت نگه دارید.

نظرسنجی
نظرسنجی در بازاریابی پزشکی

 

با توجه به اینکه گزینه های خوب زیادی وجود دارد، همکاران ما در کلینیک کسب و کار BsiCenter پیشنهادی را به شما ارائه می دهند تا سه عملکرد حیاتی را در دستور کار قرار دهند:

 

  1. بررسی درخواست

اکثر سایت‌های بررسی/رده‌بندی به شما این امکان را می‌دهند که از نظر اخلاقی از مصرف‌کنندگان و بیماران مراقبت‌های بهداشتی نظرخواهی کنید. پلتفرم شما باید به شما این امکان را بدهد که از طریق متن و ایمیل یا به صورت انفرادی از طریق کدهای QR، تبلت‌ها و پیام‌های متنی فردی درخواست را بررسی کنید. پلتفرم شما می تواند بیماران را به وب سایت هایی مانند گوگل و فیس بوک هدایت کند و نظرات شخص اول را برای وب سایت شما ایجاد کند.

  1. بررسی نظارت

در حالی که نظارت بر بررسی برای یک مکان کاملاً قابل کنترل است، اما می تواند برای ارائه دهندگان چند مکان، کابوس باشد. علاوه بر این، بدون نرم افزار مناسب، شما احتمالاً نظرات خوب و بد را در ده ها سایت رتبه بندی از دست خواهید داد.

  1. بررسی پاسخ ها

پلتفرم شما همچنین باید به شما اجازه دهد تا به بررسی های آنلاین به راحتی پاسخ دهید.

توجه: تمام ارتباطات مشتری باید همدلانه و مطابق با HIPAA باشد. همچنین، مطمئن شوید که هرگز نظرات جعلی شخص ثالث را پست نکنید.

 

 

این داستان زیبا ادامه دارد.

مقالات مرتبط و مهم با استراتژی های بازاریابی حوزه سلامت، پزشکی و مراقبت های بهداشتی و درمانی

 

کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری
کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =