30 دی 1401

مروری بر استراتژی های بازاریابی حوزه سلامت یا بازاریابی درمانی – بخش دوم – ارزیابی بیمار آنلاین مرکز پزشکی

استراتژی بازاریابی حوزه سلامت – بخش دوم

هوشمندسازی حوزه سلامت و درمان
هوشمندسازی حوزه سلامت و درمان

2- ارزیابی بیمار آنلاین مرکز پزشکی و مراقبت های بهداشتی

 

تجربه بیمار آنلاین مرکز پزشکی را ارزیابی کنید.

بیست سال پیش، داشتن یک وب سایت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه مراقبت های بهداشتی و درمانی و کمک به آنها برای یافتن هویت برند مرکز پزشکی و کلینیکی شما کافی بود.

امروزه، تعامل متقاضی خدمت (بیمار) به‌طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر شده است، زیرا صنعت پزشکی، بهداشتی و درمانی با سهولت بیشتری به تجربیات مراقبت مجازی، مانند سلامت از راه دور و نظارت از راه دور تغییر می‌کند.

افزایش آگاهی به واسطه حجم بسیار زیاد داده در شبکه های اجتماعی باعث تغییر رفتار متقاضیان خدمت شده است.

یک وب سایت درب ورودی مرکز تخصصی شما است. این اغلب اولین چیزی است که متقاضیان می بینند. اگر بهینه نشده باشد، ممکن است آخرین باری باشد که فردی به بیمارستان یا اقدامات درمانی شما توجه می کند.

جدا از اطمینان از اینکه سایت شما اطلاعات تماس دقیق و قابل دسترسی دارد (به عنوان مثال، مکان، شماره تلفن، فرم تماس، و خدمات اولیه)، تصاویر و عبارات، بیانگر هویت و شخصیت حقوقی شما هستند.

 

بازاریابی سلامت محور و استراتژی بازاریابی پزشکی
بازاریابی سلامت محور و استراتژی بازاریابی پزشکی

علاوه بر آن، برای تشویق تعامل بهتر، کسب‌وکارهای پزشکی، درمانی و مراقبت‌های بهداشتی باید شامل تجربیات ارزش افزوده مانند دسترسی آسان به اطلاعات، قرار ملاقات‌های به موقع و ارتباط با کیفیت بالا با ارائه‌دهندگان حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی باشند. این باید در هر تجربه ای که آنها با نام تجاری شما دارند، عمدی یا غیر عمدی، گنجانده شود. تجربه کاربری بخش مهمی از طراحی وب سایت است. اما گاهی اوقات، طراحان آنقدر بر روی زیبا جلوه دادن وب سایت تمرکز می کنند که فراموش می کنند روی تجربه بیمار تمرکز کنند.

همکاران ما در کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری اغلب متوجه می شوند که وب‌سایت‌ها باید کاملاً دوباره طراحی شوند. اما، ما همچنین به دنبال راه‌هایی برای ایجاد پیشرفت‌های کوچک اما فوری برای پیشبرد کسب و کار بیشتر هستیم، مانند قرار دادن فرم «تماس با ما» در بالای صفحه، ارائه شماره تماس های مهم و حیاتی، ارائه مراکز حیاتی نزدیک شما و … .

کلینیک کسب و کار
کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری

 

ایجاد یک تجربه مثبت برای بیمار همچنین به معنای تجزیه و تحلیل نحوه تعامل بیشتر متقاضیان با شما است (به عنوان مثال، وب سایت، رسانه های اجتماعی، تبلیغات پولی، خدمات لیست شخص ثالث، و غیره).

متقاضیان خدمات درمانی و مراقبت های پزشکی می خواهند با شرایط خود با شما تعامل داشته باشند. استراتژی بازاریابی پزشکی شما باید هر نقطه تماس مصرف کننده را در نظر بگیرد.

 

مسیری را که مصرف کنندگان پس از اولین تعامل با کسب و کار شما طی می کنند و اینکه آیا آنها تماس می گیرند یا فرم ارسال می کنند (یا نه) را بررسی کنید. نقشه‌برداری از سفر مصرف‌کنندگان می‌تواند به شما، درک بهتری از نیازهای آن‌ها و آنچه می‌تواند باعث ایجاد تبدیل شود، بدهد.

 

مشاور ارشد کسب و کار

ابوطالب حبیبی ماچیانی

09124047438

 

کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری
کلینیک کسب و کار و هوشمندسازی تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =