26 آوریل 2020

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی درون فروشگاه

آنالیز و تحلیل تابلوهای تبلیغاتی
توجه مخاطب به تابلو تبلیغاتی، اثربخشی تبلیغات را بر روی داشبوردهای توصیفی و تحلیلی نمایش می دهد.

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی درون فروشگاه

در نگاهی ساده می توانید رفتار مصرف کننده را در مورد تابلوی تبلیغاتی خود آنالیز کنید. در دنیای مدرن این مهم از طریق نرم افزار ها و وب سرویس های تجهیز شده بر روی دوربین های مداربسته نصب شده بر روی تابلوهای نبلیغاتی انجام می گردد اما برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط هزینه چنین تکنولوژی به صرفه نخواهد بود لذا می توانیم از مفاهیم اساسی این دیدگاه بهره ببریم و آن را برای خود اجباری کنیم تا مشتریان خود را آنالیز کنیم.

در فروشگاه های مدرن دنیا این سرویس با جمع آوری اطلاعاتی از قبیل جنسیت، گروه سنی و زمان توجه مخاطب به تابلو تبلیغاتی اثربخشی تبلیغات را بر روی داشبوردهای توصیفی و تحلیلی نمایش می دهد. تبلیغ دهندگان و یا شرکتهای تبلیغاتی می توانند با ورود به پنل کاربری خود رفتار بازدیدکنندگان را تجزیه و تحلیل کنند و قدمهای بعدی را وابسته به آنالیز انجام شده اثربخش تر بردارند. بدیهی است که در دفعات بعدی نیز امکان دریافت بازخورد و بهینه سازی و بهبود در چرخه تبلیغات وجود خواهد داشت.

ما می خواهیم این عملکرد را بصورت دستی و با کمک فروشنده های خبره خود انجام دهیم. با شرکت در دوره های هوشمندسازی مدیریت فروش، این مهم همراه با شاخص های کلیدی این حوزه و نحوه آنالیز آن ارائه خواهد شد.

فروشندگان و مدیران فروشگاه باید بتوانند بازدیدکنندگان و رفتار مصرف کننده درخصوص نوع نگاه به قفسه های فروشگاهی را تحلیل کنند.

مشاور ارشد کسب و کار

ابوطالب حبیبی ماچیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =