04 اردیبهشت 1399

اهمیت دیجیتال مارکتینگ و داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

اهمیت دیجیتال مارکتینگ و داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

اهمیت دیجیتال مارکتینگ و داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

با توجه به پیشرفت و همه گیری تکنولوژی، امکان شوکه شدن و زمان آن برای صاحبان کسب و کارها وجود ندارد چراکه هر روز در همه جا از دیجیتال مارکتینگ و تحول دنیای کسب و کار و حرکت سریع بسمت اینترنت و تغییر روش ها و تکنیک های بازاریابی می بینند و می شنوند. کسب و کارها به سمت استفاده از کامپیوتر و قابلیت های دنیای دیجیتال پیش می روند و حال به سوال اساسی در مورد اهمیت دیجیتال مارکتینگ و داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک می رسند:

چگونه به مشتریان خود دست یابیم؟

چگونه مشتریان جدید پیدا کنیم؟

مشتریان چگونه ما را پیدا خواهند کرد؟

بازدیدکننده ها چگونه افزایش می یاند؟

پاسخ ارزشمند برای همه این سوالات ، مفهوم دیجیتال مارکتینگ و ساده ترین شکل آن وب سایت است.

دیجیتال مارکتینگ به دلایل زیر برای کسب و کارهای کوچک حیاتی است:

. منبع مهم درآمدزایی به منظور ارتقا کسب و کار شما

کسب و کارهای کوچک با هزینه های کم می توانند ویترین کسب و کاری خود را در دنیای اینترنت ایجاد کنند و با استفاده از یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ متوسط ، هزینه های انجام شده را به سود تبدیل کنند.

  • دیجیتال مارکتینگ، قابل توجه ترین شکل تبلیغات است.

در این ارتباط با سوال مهمی مواجه می شویم: از کجا بدانیم دیجیتال مارکتینگ ما کار می کند؟

بهترین راه برای درک این شک بزرگ، توجه به موفقیت پس از زمانی کوتاه است. در عصر حاضر استفاده از روش های سنتی بازاریابی و فروش، کارا نخواهد بود و بخش اعظم مشتریان خود را از دست خواهید داد.

  • تمرکز بر مشتریان ارزشمند و خاص

شما در گذشته بیلبورد اجاره می کردید، در مجلات تبلیغ می کردید. مطمن نبودید که مشتریان شما دیده اند یا خیر! هم اکنون به سرعت از طریق دنیای دیجیتال تصویر کالا یا خدمات خود را بدون واسطه به مشتریان خود می رسانید و از آنان برای رویت کالا و بهره مندی از خدمات شما برای ساعتی خاص در روز خاص دعوت می کنید. سرعت انتقال داده بالاست و هزینه بسیار پایین.

  • استفاده مشتریان از رسانه های اجتماعی

مزیت بزرگ وجود بستر های اجتماعی دیجیتال است و بدون اینکه شما هزینه ای کنید در دسترس مشتریان قرار دارد کافیست محتوای مناسب برای مشتریان خلق کنید تا مشتریان از طریق آن با شما در ارتباط باشند. در گذشته تبلیغات چاپی و بیلبوردی محدود به منظقه جعرافیایی خاص بود ولی هم اکنون تبلیغات بدون مرز است.

  • بهینه سازی سئو در وب سایت

کم کم با مفاهیم سئو آشنا خواهید شد و می توانید از خدمات کلینیک کسب و کار BsiCenter برای این مهم استفاده کنید. با بهینه سازی سئو و تامین محتوای هدفمند، ویترین اینترنتی خود را با دقت چیدمان می کنید. از این طریق ترافیک ورودی کاربران اینترنت به سمت سایت و محتوای شما افزوده خواهد شد. یعنی بازدیدکنندگان بیشتری سایت شما را خواهند دید.

قانون قدیمی: هرچقدر بیشتر سانتر کنی، امکان گل زدن بیشتر خواهد بود.

با افزایش بازدیدکنندگان سایت، احتمال خرید آنان بیشتر خواهد شد و این مهم با هزینه بازاریابی بسیار اندک میسر می گردد که نسبت به اجاره فیزیکی مکانی برای ارائه کالا و هزینه های نگهداری و آب و برق و گاز بسیار ناچیز است.

مشاور ارشد کسب و کار

ابوطالب حبیبی ماچیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =